søndag 15. desember 2013

Vakker eiendom med 2 villaer m/havutsikt i Les Issambres/Ste.Maxime til leie!

Da har jeg endelig gleden av å presentere to flotte villaer med sentral beliggenhet i Les Issambres til leie. Det første huset dere ser her bodde jeg m/familien i 2012. Men i år har de så og si vært fullbooket med norske feriegjester via meg. Derfor har jeg ikke rukket å lagt ut annonsen før de ble fylt opp.

Men nå har dere sjansen! Søker dere etter stor villa i vakre omgivelser, sentralt på rivieraen, og med 4 min gåtur til flotte sandstrender, da bør dere ta en nærmere titt her!

Fra Les Issambres er det kun ca. 7 km inn langs kystveien til Ste.Maxime. Dette er en stor eiendom som er inngjerdet, og har to villaer til utleie. Hver villa har egen usjenert uteplass med solsenger, og sittegrupper.

I tillegg følger det med et stort svømmebasseng, petangue-bane og flotte uteområder som deles kun mellom disse to villaene.

Hver villa har også stor balkong i 2 etg. med flere sittegrupper og fantastisk utsikt utover Middelhavet og landskapet ellers.

Begge villaene ble bygd for ca. 7 år siden, og fremstår som nytt. Bildene jeg har plukket ut er fra Villa Pinedè. I 2 etg. ligger et stort velutstyrt kjøkken m/ bl.a oppvaskmaskin og vaskemaskin.

Stue og spisestue er adskilt i dette huset, mens Villa Palmier har åpen stue/spisestueløsning.

Fra stue/spisestue er det utgang til stor balkong med noe overbygd. Det er også et gjestetoalett i 2 etg.

I 1.etg. har begge villaene 3 soverom med dobbeltsenger, hvorav et er master rom med eget bad/wc. I tillegg er det et bad til og wc. Dette er et perfekt sted å bo hvis man ønsker å reise med familie/venner på ferie. Da kan dere bo i hvert deres hus, dekke langbord ute og være sosiale, men samtidig også ha mulighet til å trekke dere tilbake å være helt for dere selv. Eller kanskje er dere interessert i å leie en av villaene. Ettersom jeg selv har bodd her med familien, har jeg laget et info-skriv til mine gjester med masse tips som er verdt å få med seg. At flere av mine feriegjester kommer tilbake i 2014, sier jo sitt. Det skal også jeg. Mer om Les Issambres kan dere lese ved å klikke HER! Prisen pr.uke er meget god, og inkl. i prisen er både sengetøy og sluttrengjøring. For flere bilder og info, send meg mail til maylissmaliva@yahoo.no    Her gjelder det å være; "FØRSTEMANN TIL MØLLA"!


1 kommentar:

HWIT BLOGG sa...

Åh vilket DRÖMSTÄLLE! Tål att funderas lite på...
Ha en fin vecka!
Kram Titti