onsdag 8. juni 2016

Overnattingstips i byen Hvar!

Da kommer mitt siste blogginnlegg fra Hvar for denne gang. I skrivende stund formidler jeg ikke utleie av ferieboliger i Kroatia, kun i Frankrike. Det blir derfor vanskelig for meg å svare på alle henvendelsene jeg får angående utleie i Kroatia.

Men en ting er sikkert, Hvar har mange overnattingstilbud i forskjellige prisklasser å by på. Alt fra rom i private hjem til en meget rimelig penge, til utleie av ferieboliger/leiligheter og hotell.

Kun noen få minutters gange fra havnen i byen Hvar, ligger en bortgjemt fredfull bukt omgitt av frodige furutrær. Denne private stranden tilhører en av Adriaterhavet`s mest spennende beach resort; Amfora Hvar Grand Beach Resorts....

...Og det var akkurat her vi bodde, hvor utsikten fra balkongen vår får tale sitt. Adriaterhavet, øyene, seilbåtene, fargene, ja kan det bli vakrere enn dette? Det er ihvertfall her jeg vil bo når jeg en dag kommer tilbake. Hvis ikke jeg overnatter i en seilbåt da;o)

Lekkert innredet rom er også et pluss, i tillegg til alle hotellets fasiliteter. 

Rundt bassengområdet finnes det flere koselige små plasser hvor man kan kose seg med lunsj, en god bok eller drink i skyggen. Et sted som passer perfekt både for par, familier og venner. Ønsker man å teste ut flere restauranter enn det hotellet har å by på, er det som jeg har nevnt tidligere uttalige restauranter inne i sentrum å velge mellom.
Slik så min asjett ut etter å ha forskynt meg fra den bugnende frokostbuffeen. Så svar på mail jeg har fått angående tips til overnatting, kan jeg ihvertfall varmt anbefale dette hotellet. Link finner du HER! Men reisebrevene fra Kroatia er på langt nær over enda. Nå venter nye eventyr langs kystveien til Dubrovnik. Forts.følger. (Turen er i samarbeid med Kroatiska Turistrådet #thetravenlingblondies)

Ingen kommentarer: