torsdag 20. mars 2014

Pakket og klar for avreise til Marrakech/Marokko.

(Insta-Photo;@malivasverden) Da er igjen kofferten pakket og jeg er super klar for avreise. Denne gangen går reisen til eksotiske Marrakech sammen med 14 andre reise-bloggere.
(Photo;Bo-zin.com) Programmet er stappfull av spennende opplevelser jeg bare kunne ha drømt om å være med på. De første nettene skal vi overnatte på et flott hotell ikke langt fra sentrum av Marrakech.

(Photo;Sahara-experience.com) Men xtra spennende blir den siste natten hvor vi skal "campe" ute i ørkenen, og med vakker utsikt til Afrika`s nest høyeste fjell. Noen stikkord fra programmet; Medina-tur i Marrakech hvor vi samtidig besøker Majorelles Garden, Medersa Coranic School og Bahia palais. Det blir middag bl.a  på populære Bô-Zin, samt matkurs, zip-lining og andre spennende aktiviteter/utflukter. Jeg gleder meg også til å bli bedre kjent med kulturen/folket, varmen som vil slå imot oss når vi lander, luktene, smakene, lydene og for ikke å glemme fargene. Samtidig skal det også bli hyggelig å bli bedre kjent med bloggerne.

(Photo;Sahara-experience.com) Jeg vil så klart holde dere oppdatert både på Instagram (@malivasverden) og facebook, samt litt mer utfyllende reisebrev her på bloggen etterhvert. Arrangørene for turen er VisitMorocco.com, Sahara-experience.com og Norskereiseblogger.no  A bientôt!

4 kommentarer:

H. sa...

Gleder meg alt til første reisebrev.

Akkurat pakket ferdig kofferten jeg også, men ikke noe så eksotisk som du skal til....bursdagsfeiring av Mamma.....

God tur :)

Marit sa...

God tur, May-liss! Jeg skal følge med deg :-)

Anonym sa...

Så kjempe gøy og for en opplevelse dette blir:)
Håper du legger litt ut på bloggen også, for er ikke på de andre arenaene...
God Tur:)
Klem Merete

Hverdagsliv det gode liv sa...

Herlighet så spennende!! God tur! Klem fra Nina :o)