søndag 22. september 2013

Vil du forlenge sommeren litt til? PROVACANCES har gode tilbud til nettopp deg!


Bonjour! Nå kan jeg tenke meg de fleste av dere har pakket bort badetøy og sandaler for i år. Høsten kommer brått på som alltid, og nå venter måneder med mye innekos.

MEN vil du forlenge sommeren litt til, da har du store muligheter til å gjøre det her i Sør Frankrike.

For her er det fortsatt nydelig utetemperatur til langt ut i oktober. Faktisk synes vi også at både november og desember i fjor, hadde perfekt temperatur.

Min samarbeidspartner Provacances.no har fantastiske flotte villaer til utleie. De kjører nå med gode rabatter for dere som ønsker å forlenge sommeren.

Faktisk opptil 40 % rabatt, så her er det bare å ta en titt å la dere friste. Klikk HER for å komme direkte til nettsiden deres.

Jeg skulle gjerne lagt ut flere bilder av det de har til utleie, men denne gangen valgte jeg ut en vakker nybygget villa som ligger i utkanten av den pittoreske middelalderbyen Seillas (ca. 40 km nordvest for Cannes).

(Foto; Provacances) Villaen på 200 kvm har fantastisk vakker utsikt, og deilig uteområder med eget svømmebasseng. Her er det godt med sengeplasser med sine 5 soverom, totalt 10 sengeplasser, stue med åpen kjøkkenløsning, 3 bad og wc. Kjenner jeg dere rett har også interiøret mye å si, så mer gjennomført stil enn dette skal man lete lenge etter. Link til denne villaen finner dere; HER!  Jeg har også plukket ut to andre flotte villaer i Vence som har ledige uker fremover og rabatt på 20 %. Klikk på; Ref. 06.341 og Ref. 06.266. Så da er det kanskje bare å ta frem badetøyet og sandalene igjen, og jeg avslutter med å si;  Velkommen til Sør Frankrike!


4 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så härligt och kunna bo så, hyra ett eget hus måste vara toppen. Om vi åker till Frankrike är det absolut dig jag kommer kontakta.
Stor kram
AnnaMaria

Katta sa...

Åhh vilken drömvilla! Skulle lätt kunna flytta dit, inga problem :) I går hade vi rena sommarvärmen här med men i dag har vi höst igen. Kram Katta

Landcharm sa...

Dette så jo deilig ut! Nyt dagen og livet videre.

Anonym sa...

Ååååå...dette så utrolig deilig ut, hadde man bare kunnet få litt ferie snart:) har ikke hatt ferie på over 4 år nå, men man får drømme seg bort litt i vakre bilder:)
Ha en herlig uke
Klem Merete