lørdag 30. mars 2013

Påskeegg i posten!

Mens døtrene gjør seg klare for å finne påskeeggene sine gjennom rebusløpet, har jeg allerede pakket opp "mitt" påskeegg/pakke.  Djupur og Draumur fra Island er den beste sjokoladen jeg vet om, sikkert fordi jeg foretrekker lakrids fremfor sjokolade. Men her har sjokoladen begge deler....smelt! I flere år har jeg fått de tilsendt enten fra bloggvenner eller bekjente som har hatt med noen poser fra Island. Men at de skulle dukke opp i postkassa her i Frankrike....det kunne jeg bare "draume" om.

Inntil det viste seg at en av mine favoritt blogger solgte disse i butikken sin i Sverige. Sjokoladen ble bestilt for noen dager siden, og vips rakk pakken frem til påske...takket være topp service fra søte Gua bak bloggen Hvitur lakkris.

Det er en blogg jeg har funnet masse inspirasjon gjennom alle de årene jeg selv har hatt blogg, og som oser av "fransk landstil".

Her har jeg fått låne 3 bilder fra bloggen hennes.....jeg bare elsker stilen! Anbefaler dere både å besøke bloggen og butikken.

Nå er kaffen klar, og mannen min og jeg sitter med hver vår pose Djupur til frokost....LYKKE!

4 kommentarer:

liven sa...

Ønsker deg en fin påskehelg Maliva...og kos deg med sjokoladen :)

Anonym sa...

Tusen, tusen takk for omtanke og gode ord inne hos meg.
Setter virkelig stor pris på det.
Så kjempe kos å få dette i posten:)
Den sjokoladen er bare kjempe god:) liker deg selv også:)
Og den bloggen leser jeg hver dag og det er en av de beste blogger jeg vet:)
Ønsker deg fortsatt herlige dager:)
Klem Merete

Sivs hus sa...

Hei, Herlige bilder - fortsatt god påske til deg:-) påskeklem Siv:-)

Goa sa...

Sååå underbar du är! Jag blir alldeles GLAD :)
TUSEN TACK <3