fredag 9. november 2012

Lunsj på "terrassen" i Gassin.

Etter vi vandret gjennom de koselige gatene i Gassin, endte vi opp på toppen av byen. Her viste det seg å være flere koselige restauranter med den fantastiske utsikten. Så da kom spørsmålet igjen, hvilken skal vi velge?

Hverken våre venner eller vi angret på valget, for her serverte de nydelig provencalsk mat. Jeg foretrekker som regel fisk og skalldyr når vi unner oss mat ute. Men akkurat disse "kalde" sneglene klarte jeg bare en av denne gangen. (Hadde nemlig akkurat fjernet lignende i hagen vår rett før vi kom hit...og plutselig satt jeg der og hadde de på tallerken min, ikkje bra;o)

Allerede fredag, uff som dagene flyr avgårde. Men vi er fortsatt flinke til å nyte hver dag i dette vakre sommerværet. I dag venter vi huset fullt med franske gjester, nå skal huset gjøres klart. Det blir koselig! Ønsker alle som titter innom en fin helg, og takk for hver og en kommentar og mail jeg får. DERE ER BEST!

5 kommentarer:

Katta sa...

Ser ut som ni har det riktigt gott och skönt där nere. Önskar dej en riktigt fin helg, kram Katta

Anonym sa...

så koselig dere har det i varmen!
her er det iskaldt, og da jeg ikke er noe spesielt glad i å være ute i kulda så blir det mye innekos, koselig det også men savner å være ute!

nyt hverandre og gjestene og ha en fantastisk fredag:)
klem fra kalde nord!

liven sa...

Det høres virkelig ut som det gode liv Maliva!
Kan egentlig ikke skjønne hva vi gjør her i kalde nord, på denne tiden av året.....
Kos deg og nyt det!

Elis lille rede sa...

Akkurat i dag er det 8 plussgrader her, men det blåser veldig, så det virker kaldt. Nå har det vært kalt, snø, regn og hele spekteret her i det siste, så akkurat nå misunner jeg deg, når jeg ser de idylliske sommerbildene. Når det gjelder snegler er jeg helt enig med deg. Det klarer ikke jeg å spise. Ikke blåskjell heller, men ellers er det mye godt av havets delikatesser. Ha en fabelaktig helg!

Klem fra Eli:)

Anonym sa...

Høres ut som du virkelig har fått det gode liv:)
Ser bare helt utrolig herlig ut og fristende:)
Her er det ordentlig ruske vær om dagene, så dette var et positiv lys i alt det går:)
Ha en herlig helg
Klem Merete