torsdag 31. mai 2012

Er på besøk hos et koselig B&B midt i en åker med vinranker.

Må bare vise dere et par bilder hvor jeg oppholder meg nå. Her sitter jeg ute på terrassen ved dette lekre fugleburet som fanget min oppmerksomhet så klart;o) Et koselig Bed & Breakfast eller som de kaller det her nede Maison d`hôtes....som jeg skal ta dere med til i løpet av helgen.

Med duften av lavendel og rosetrær på en vakker eiendom, er det vinranker så langt øyet kan se. På vei hjemover (som tar kun 20 min.) skal vi helt klart dra innom en vingård også....Fort.følger!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!
For et herlig fuglebur:) kjempe lekkert var det også så herlig å kunne gå i duften av Lavendel:)
Ser aldeles nydelig ut:)
Ha en strålende Fredag

Klem Merete

Gry sa...

Det er nesten så jeg også må klype meg i armen her jeg sitter, på dine vegne! he he.. FY flate, dette må bare være som en DRØM!! Der sitter du midt mellom vinranker og fantastisk både natur og interiør og bare nyter livet, unner deg det min venn <3 Boheminnlegget under her får meg også bare til å SMIIILE på dine vegne, NYT NYT NYT... !! Jeg liker den nye stilen din kjenner jeg :)) God helg til deg! Klem fra meg

H. sa...

Klart du må innom vingård, og ta en liten vinsmaking :)

God helg !