lørdag 12. februar 2011

Stor pakke fra Roma i posten.


I går ble jeg helt satt ut da jeg gikk til posten. Der lå det en stor pakke, poststemplet i Roma-Italia. Det er utrolig hvor mye glede og overraskelser som har kommet gjennom bloggen min. Tenk at det bor ei god bloggvenninne i Roma som tenker på å sende meg disse flotte og smakfulle gavene. Gjett om jeg ble rørt. Nå skal det jo sies at hun egentlig er fra Sverige, men har giftet seg med en italiener og vært bosatt der nede med familien i over 20 år. Med sin vakre blogg Food, flowers and interiors og en "snert" av humor, deler hun om livet i Roma, og det elsker jo jeg, som drømmer om å gjøre det samme med familien min, bare i nabolandet Frankrike.

Snakk om å få en smak av Italia midt i snøstormen her hjemme, karameller, kjeks, interiørblad...og attpåtil en skopose hvor det skulte seg en vakker sko i zink med sløyfe i lin, som også kan henges opp på veggen.

Nesten litt majestetisk over hele skoen, og hjertet som fulgte med, symboliserer deg Monica. Du er en vakker kvinne med et stor hjerte, og en dag skal vi treffes ved middelhavet. I PROMISE!!!
Tusen, tusen takk for gaven og ikke minst det lange og koselig brevet du la ved.
Under her har jeg satt go`sakene på plass i hyllen som matcher til fargene som dere ser..hi-hi.


Nå venter jobben på meg, og så skal jeg rett hjem å kose meg med både interiørbladet og litt go`saker til kaffen.
Ønsker dere alle en fin lørdag, og til alle dere mødre der ute; HUSK DERE ER VERDIFULLE!

(Ps! Venter fortsatt på reisebrev fra min kjære som sliter med å koble seg på internett. Men han har det etter forholdene bra, og da har jeg det bra;o)

20 kommentarer:

Katta sa...

Vilken trevlig gåva! Det är som du säger berörande när man har en bloggvän som uppskattar det man gör :) Önskar dej en riktigt trevlig helg, kram Katta

Unknown sa...

Vilket lyxigt paket du fått.
Följer också Monica och hennes underbara blogg. Så spännande att få en liten bit av Italien här uppe i kalla norden.
Tycker dina presenter passade in riktigt bra på hyllan hos dig.

Ha en sköön lördag!
Camilla

(eddas) sa...

Næææ så søt hun er,og det er hun virkelig.Spurte henne om en sak.og fikken lang flott koselig mail fra henne.
Ja..i kveld kan du kose deg når du er ferdig på jobben snuppa...
klemklem

Junk De Lux sa...

Så snill!!!...gaven er jo helt nydelig! Skjønner du ble glad for den<3
Nyt resten av helgen i ditt vakre hjem med de nyvaskede vinduene(misunnelig)

Stooor klem!

Thelma Louise sa...

så morro.:-) masse flotte ting fra søte Monica.:-) jeg prøvde å gå inn på dette innlegget i går..men niks..noe feil..:-)

godt du har hørt fra gemalen da...

God helg, kos deg i kulda.:-)

Klem

Anonym sa...

Alltid moro med pakke i posten
Ønsker deg også ei god helg
Klem M

Nooria sa...

Så heldig du er som har en så god venn :-). Dette er sikkert et resultat av prinsippet om at den som velsigner andre blir velsignet selv ;-).

Anonym sa...

For en flott gave sånn midt i snøstormen, det minner en på at det kommer en sommer etter en lang og kald/våt vinter. Det hender noen ganger at jeg lurer, når det er som kaldest, om det noen gang skal bli sommer igjen!!!
Følger også med på bloggen til Monica!

Ha en riktig god helg :)
Klem, Mette

Landcharm sa...

Dette hørtes hyggelig ut! Nyt dagen og helgen.

Gry sa...

Mmmmm... Så mye lekre saker! HERLIG å få en så nydelige gave fra en god bloggvenn i deilige Italia da ;) Skoen var virkelig vakker! Kos deg med godsakene i helgen kjære deg ;) Klem fra Gry

Magdalena sa...

så gøyal pakke ,og fra selveste roma... drar til på torsdag :O
fin lørdag til deg !

Anette sa...

Heldig du er,mye fint :) god helg :)

Monica sa...

Heeeeej !!!!
Ääääääääntligen har det kommit fram !!!!
Jag skickade paketet för över en månad sedan...
Ville inget säga till dig eftersom jag inte ville förstöra överraskningsmomentet,men var helt övertygad om att det aldrig skulle komma fram.
Har till och med varit inne på posten här och skällt på dem,he,he...
Nu kanske jag måste gå dit och be om ursäkt och säga att paketet kommit fram,hm....
Jättekul att du gillade det som låg i och jag blir otroligt rörd av alla fina ord !!!!
Tack ska Du ha för det du ger mig, det är en glädje att komma in här var dag och jA visst ska vi träffas !!!!
Förr eller senare så kommer jag till Frankrike !!!
Rivieran är bättre än tråkiga Rom,hi,hi...
Kram och ha en härlig helg !!!!
Monica

Elin | Draumesidene sa...

Så flott gjort! Og så kjenner ho deg godt ser eg! ;) Ja, det er merkeleg kor mange venskap ein får her inne. Nesten slik at ein merker kjemien med det same. Første kommentaren. Men så har vi interiøret til felles heile gjengen, og så byggjer vi vidare derifrå? I alle fall veldig glad at vi blei kjent ML! :)

Ha ein fin kveld! Vi heier visst på Stlla seier lillemor! :) Blir nok litt forsiktig dansing på golvet til Haba Haba ;)

Ha ein fin kveld!
God klem E!

re:signert sa...

For et deilig fanebilde. Blomster i en skuff. Enkelt og deilig! Håper alt står bra til med deg og ditt. Klem fra meg!! Signe

Unknown sa...

Hei May-Liss!

Så herlig med venne-gave fra Roma da ;) Koselig med sånne overaskelser.... Vi skal en tur til Roma i Mars, gleder meg veldig ;) En velsignet morsdag til deg fra meg.
Klem fra Ruth.

Mary-Anne sa...

Så spennende & fin gave :D
Nydelige bilder også !

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så roligt och få en present ända från Italien, det var många godsaker och en helt underbar sko. Förstår att du längtar söderut, extra mycket nu kanske efter snöovädret.
Ha en fin söndag
Varm kram
AnnaMaria

mimmi-leone sa...

Så koselig innlegg du har laget.
Og for en flott pakke, så artig å få....hele veien fra Italia.

Tusen takk for koselig kommentar fra deg!

jeg er kjempefornøyd med resultatet av tapetseringen.

Ønsker deg en flott uke med hilsen fra Mimmi-Leone

Jennys fire vegger sa...

Wow, så snillt! Der er jo såå koslig å bli "husket" uten noen spesiell grunn. :o) Flotte bilder.

Ha en fin dag!
Klem Jenny