torsdag 2. september 2010

Litt inspirasjon mens loftstuen tar form;o)







(Finner stadig inspirasjon hos Taverne-Agency, hvor disse bildene er hentet fra)

Her er vi i full gang med oppussing av loftstuen og soverommet vårt. Paneltak/gulv og vegger skal males hvitt, men så skal fargekontraster inn. Det skal bli spennende å se hva vi ender opp med, da ungdommen i huset også skal få bestemme litt;o)
Da venter nok en jobbehelg på meg, derfor benytter jeg anledningen til å ønske deg som tar deg tid til et besøk her hos meg GOD HELG!

20 kommentarer:

(eddas) sa...

Herlig inspirasjon May Liss...blir spennende og se hvordan det blir på loftet da...
jeg var så heldig og få en haug med ting av en venninne av gamle sjefen min...hun flyttet fra et stort hus...og der fikk jeg komme og forskyne meg...dette var julaften for meg gange 10:)siste tre innleggene er bare ting derfra...og det kommer flere innlegg fremover med mere..:)
Lykke til med arbeidshelg...marked lørdag og søndag:)
eddaKlemmeer

Elin | Draumesidene sa...

Lekre bilder, fulle av inspirasjon! Blir spennende å sjå resultatet hos deg!

God helg!
Klem E :)

MissMette sa...

Hei Malvia
Flotte inspirasjonsbilder, elsker slike innlegg også… og tusen takk for tips ang Antik-Kuriosa i Årjäng. Ønsker deg en flott helg, spennende å se hvordan det blir hos deg… Klem fra Mette

Landcharm sa...

Vi venter i spenning på loftet.
God helg til deg også.

(eddas) sa...

Salg meg her og salg meg der he he
ja noe går videre og noe beholder jeg,en stund ihvertfall:)
Ja,hadde ikke jeg tatt dette hadde det gått rett i containeren..forferdelig...
Tok med meg en par flasker god rødvin for og vise min takknemmelighet...det var det minste jeg kunne gjøre:)
Huff..du skulle jo ha kommet deg en tur i Birkelunden da!!!Hadde du hvist hvilken søndag så kunne jeg prøvet og fått ordnet en liten plass til deg....
klem klem..

Anonym sa...

Hei, her var det mye lekkert. Gleder meg til å se hvordan det blir i loftsstuen, det blir helt sikkert et kjempekoselig rom.
Ellers har jeg fått trøstepremien min idag, og den var mye finere i virkeligheten. Den fant seg raskt til rette i sofaen - så tusen takk for en flott trøstepremie :)

Klem, Mette

Maliva`s verden sa...

Hei Mette.
Så hyggelig at puten falt i smak. Du får henge deg på neste konkurranse hos meg også, den kommer i slutten av okt. kanskje du vinner hovedgevinsten da;o)

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Herlige inspirasjonsbilder :)
Vi trenger litt av den sorten å :)

Klem fra Solveig

Anette Willemine sa...

Deilige bilder! Elsker de farvetonene!
Merker at "inne-tiden" begynner å komme. Finner stadig nye ting jeg bare "må" få gjort, eller har lyst til å fikse på. Og det.... det digger jeg. :o)
Håper du har fine dager, søte deg!

Klem fra
Anette Willemine

Mitt hvite hus sa...

Ja dette var flotte inspirasjonsbilder du...

Så spemmemde med oppussing... vi får vel kanksje en titt når det er klart..

ønkser deg en fin jobbe helg..
God helg..
Klemmer =)

Jeanette sa...

lykke til med oppussingen, godt når det nærmer seg slutten!

kjempe fine inspirasjonsbilder, de likte jeg kjempe godt! for noen flotte gammle fuglebur! hae selv 4 sånne og de er jeg bare såååååå glad i!

ha en fin fredag!velkommen til meg og min side også!

klem klem

Jennys fire vegger sa...

Flotte bilder! =) Gangen gjør seg vel ferdig "selv" mens du er på jobb vel? =)

God helg til deg og dine!
Klem Jenny

Anonym sa...

Hei May-Liss. Ja det hadde jo vært moro - vinner sjelden, men da er det ekstra hyggelig når det skjer :)

Klem, og riktig god helg.
Mette

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Alltid roligt och planera nytt, här hade du fina bilder för inspiration också.
Vi har ju målat om köket här, blev faktiskt 2 ggr på kort tid. Inget som var planerat, men vi sågade upp för ett fönster mitt i mitt första målande!
Önskar dig en toppenhelg
Kramar
AnnaMaria

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Alltid moro att sitta på nätet och leta inspiration. Det finns ju så mycket vackert!
Och det ska bli spännande att se slutresultatet i lovstuen och sovrummet ert.

Önskar dig en riktigt fin helg!

Emilies interiør sa...

Flotte bilder, herlig inspirasjon! Taverne agency er virkelig en skattekiste av inspirasjon!

Ha en flott helg:)

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så vakre og inspirernde bilder! :) Det er så mye fint man kan lage i stand, at det er vanskelig å velge... Lykke til med oppussingsarbeidet, det blir spennende å se.

Ønsker deg ei riktig god helg!
Klem

Synnøve sa...

Kjempe fine bilder.
Skal bli spennende og se loftstuen din,når den blir ferdig.
Skulle ønske H&G kommer til trøndelag. Liker den butikken kjempegodt. Jeg ser reklame fra H&G og sender svigerdattera for og handle for meg:))

Ønsker deg ei fin helg
Klem

Hege sa...

Gleder meg til å se hva du gjør Mayliss:-)
Riktig god helg,
klem Hege.

liven sa...

Lekre bilder du viser Maliva og kjekt med inspirasjon!!
Har en loftstue jeg også som ungdommen bruker :o)
Takk for tips om København...skal kikke litt mer hos deg!!
Det er andre gangen vi besøker denne byen og vil jo helst rekke over mest mulig nå!! Ser der er loppis og kjenner sommerfuglene i magen allerede :o)

ha en fin helg