fredag 24. april 2009

Go`helg til dere alle....

Juhuuu...nå er det endelig helg,og vårstemning her i heimen,.Yngste jenta overrasket meg denne nydelige buketten i dag..Gøy at ho fortsatt synes det er stas å overraske mor med blomster...

...og her titter blåveisen frem på tomten vår...Ikke så mye gress og grønt ellers...fordi den lille tomten vi bor på,er dekket med terrasser......

Ser ut som nabokatten er klar for helgen også....her den har inntatt plassen min....Hm...dere som kjenner meg...vet jo hva jeg synes om div.dyr....men faktisk har jeg blitt go`venn med "Missy"....
Da vil jeg til slutt minne dere om konkurransen jeg har gående...navn til bysten(se tidl.innlegg)...
Jeg takker for responsen..og har fått meg en god latter når navnforslagene har tikket inn...hi-hi...

16 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fina vårblommor du fick. Och så gott grann-katten ligger i solen. Önskar dig trevlig helg också.
Kram till dig
AnnaMaria

Randi sa...

Heia...
ÅÅÅ for ein nydleg bukett du har fått,å ekstra stast er det no når det sine eigne ungar så kjem med den!
Du,da er eg og du i samme klubb,eg er ikkje så glad i katter eg heller;)men den pusen såg no søt ut der den ligg:)
Vil ønske deg ei super fin helg!Klem

Frk. T sa...

God helg til deg også, Maliva! Så ksoelig med hvitveis, det var jo ikke få blomster du hadde fått heller: )

Klem

Nostalgia sa...

Så nydelige stemningsbilder hos deg ! Hvitveis er bare så herlig:-)

Ha en deilig helg !
Klem, Nostalgia

Mia, New Room Interior sa...

Gode vårbilder! Håper du får en fin helg, med mye tid i sola og hagen! :-) Klem-Mia

Crinoline sa...

God helg til deg også.

Monica sa...

Hej !!!!!!!!
Åh, vad fina blommor....alltid kul att få.....
Jättefina saker , du visar i tidigare inlägg....!!
Jag gillar speciellt de små vita lådorna...läckert !!!!

Landcharm sa...

Skal si det var vår hos deg - nydelig!
Hvis jeg fortsatt har mulighet til den boka, så ønsker jeg å komme i kontakt med deg. Vil du sende meg en mail på eva@landcharm.no, så tar vi det der.

Jannicke sa...

God helg til deg også, maliva..
jeg slengte meg akkurat på navnekonkurransen din!
Klem J.

Mitt hvite hus sa...

Herlig bukett... ja slike ting blir man glad av... Får ikke så amnge slike buketter mer jeg... hihi

vakker stemning i hagen ...så heldig nabo pusen var da...O=)
Nyt helgen det er meldt herlig vær0)
Klemmer 0)

Linda sa...

God helg til deg også!

Klem fra Linda

Huset på toppen sa...

Nydelig bukett med hvitveis!!
God helg, kos deg masse!!
Klem Linda

Anonym sa...

Hei:)
Takk for koselig kommentar hos meg...Nydelig bukett med hvitveis du hadde fått av datteren din, så koselig:)
Flott blogg du har,mange stemningsbilder å drømme seg bort i hos deg...likte veldig godt hønsenettingsproduktene dine,lekre:)
Titter snart inn til deg igjen...Ha en strålende helg:)
Klem!
PS! Så flott det brune skapet ditt ble med litt hvitmaling og hønsenetting på skapdørene:)

Heidi-anitha sa...

Nyyydelig - i dag skal jeg plukke hvitveis...


God helg....

Stor klem Heidi-anitha

Agnes Maria sa...

Så härligt fina vårblommor !!
Och grannkatten han är ju bara så underbar, och han ser ut att må jättegott på fina dynan!
Goa kramar från mig.
Åsa

Anonym sa...

Fint med blåsippor på tomten!!

Trevlig helg!!

Kram Annelie